ייעוץ משפטי מקרקעין

מה כולל ייעוץ משפטי מקרקעין?

ייעוץ משפטי מקרקעין נדרש ואף הכרחי לקראת עסקאות בתחום הנדל"ן והמקרקעין ובעת ביצוען. הייעוץ מכין את המוכר או הקונה בבדיקת ההיתכנות לקראת העסקה שעתידה להתבצע. ישנם שיקולים רבים בעת מכירה או רכישה של נכס הכוללים את בדיקת כדאיות העסקה, מחיר הנכס, מצבו המשפטי של הנכס הן בלשכת רישום המקרקעין הן ברשות מקרקעי ישראל הן מול מוסדות התכנון והבנייה ועוד. כמו כן בעת רכישת נכס יש לבדוק את ההון העצמי הנדרש את בדיקת אישור עקרוני למשכנתא בכדי שחלילה הרוכש לא יהא בהפרה עוד טרם חתימתו על ההסכם.

בין יתר השיקולים המכריע שבהם הכרחי עניין קבלת ייעוץ הוא תכנון המס בעת ביצוע עסקה במקרקעין. ייעוץ משפטי מקרקעין ניתן בסוגים שונים של עסקאות לרבות רכישות מקבלן, רכישות דירות יד שניה, רכישות בקיבוצים, קבוצות רכישה, עסקאות קומבינציה, תמ"א, פינוי בינוי, נחלות ועוד.

מה כולל ייעוץ משפטי מקרקעין?

ייעוץ משפטי מקרקעין – ספציפי לכל סיטואציה

ייעוץ משפטי מקרקעין ניתן בהתאמה לסיטואציה בה מצוי הלקוח. כך לגבי רכישת קרקע לבנייה או רכישת קרקע חקלאית, או רכישת קרקע במודע, דירה מיד שנייה או חדשה מקבלן, כניסה לפרויקט תמ"א 38 או פינוי בינוי ועוד. לכל סיטואציה קיימים מאפיינים שונים, בכל מקרה ייעוץ משפטי הכרחי בסיטואציות אלו היות ומדובר לרוב בעסקה המשמעותית ביותר לאדם. במסגרת הייעוץ ניתן הסבר מעמיק על אופיו וסוגו של כל הסכם בהתאם לסוג העסקה. ייעוץ מקרקעין מעניק הסבר בנוגע ללשכות השונות בהם רשום הנכס ולעיתים הנכס טרם נרשם ומצוי בחברות משכנות לסוגיהן, ליווי צמוד יבטיח התנהלות נכונה שעשויה לחסוך טרחה מיותר ואובדן של ממון רב. הייעוץ יבטיח כי הרוכש או המוכר יבין את ההליך הנדרש בהתאמה לסוג המקרקעין ואת הבדיקות הנדרשות, לדוגמא: בחינה של נסח הטאבו או אישור הזכויות, בדיקת הבעלות, גודלו, מיקומו של הנכס וכן הימצאות הערות שונות בנסח, ובנוסף ביצוע של בדיקות תכנוניות וכדומה.

ייעוץ משפטי מקרקעין – ספציפי לכל סיטואציה

חוזה מותאם ושירות ממשרד בעל הצלחות מוכחות

בשל סיכונים רבים להם אינו מודע הרוכש או המוכר מומלץ ביותר להיעזר בשירותיו של עורך דין שזה תחום עיסוקו העיקרי. תחום המקרקעין הינו תחום רחב ומורכב הדורש מומחיות והכרות עם הרשויות השונות, עריכת חוזה מותאם על ידי משרד בעל מוניטין רב בתחום מעניק הגנות לרוכש ולמוכר ויודע לבצע עסקה באופן מיטבי, במקצועיות מירבית ובזמן קצר. בחוזה מותאם ישנה התייחסות לתמורה המועברת ותנאי התשלום, מועדי מסירת הנכס לרוכש, הצהרות הנדרשות מהמוכר והצהרות הנדרשות מהקונה, סעיפים ייעודיים למשכנתא וסעיפים הנוגעים לפיצויים ועוד. ישנה התייחסות לכספים בנאמנות לטובת הרוכש עד שהמוכר ימציא את אישורי המיסים הנדרשים ויאפשר לרוכש להשלים את הרכישה על ידי רישום ועוד. במידה ואתם זקוקים לשירותי ייעוץ משפטי מקרקעין, חברת עורכי דין גרטופסקי כהן מתמחה בתחומי הנדל"ן והמקרקעין ומציעה שירות משפטי מקצועי בליווי עסקאות מקרקעין שונות, יחס אישי, יושרה והתמדה.

חוזה מותאם ושירות ממשרד בעל הצלחות מוכחות
בודק...