עורכי דין פינוי בינוי

עורכי דין פינוי בינוי גרטופסקי&כהן

עורכי דין פינוי בינוי מספקים את שירותיהם היעילים ללקוחות המשתלבים בפרויקט זה. מדובר, בדרך כלל, על דיירים אשר מסכימים למסור דירתם הישנה בתמורה לקבלת חדשה ומודרנית התהליך מורכב וארוך ויש צורך בליווי צמוד אשר ידאג לטפל בענייניהם השונים כדי שיקבלו את מלוא זכויותיהם. הדבר החשוב ביותר הינו דאגה לבטוחות אשר יבטיחו לבעלי הדירות את כספם במקרה של פשיטת רגל או חדלות פירעון של היזם. הבטוחות ההכרחיות הינן: ערבות בנקאית בשווי דירה חדשה, ערבות שכירות, ערבות מיסים, ערבות רישום, ערבות בדק. על עורכי דין פינוי בינוי להחזיק בערבויות וכך באפשרותם לדאוג שבעלי הדירות לא יפגעו כלכלית אם חלילה היזם לא יוכל להשלים את הפרויקט. ובעלי הדירות יקבלו כסף בשווי דירת חדשה ויקבלו דמי שכירות עד לקבלת הכסף לרכישת הדירה. משרד עורכי דין ונוטריון נעמי גרטופסקי עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב חשיבות. 

עורכי דין פינוי בינוי – מיומנים ומוכשרים

על עורכי דין פינוי בינוי להכיר את התחום לעומק ולדעת כיצד לבחון נכון את היזם והפרויקט באופן שיבטיח את קיומו של הפרויקט. בין המשימות המוטלות על עורכי דין פינוי בינוי, לבחון את האיתנות הפיננסית של היזם כמו גם נסיונו והצלחותיו בתחום ההתחדשות העירונית והכל לטובת הלקוח המפיק תועלת רבה מהפרויקט באם הפרויקט יקרה. עורכי דין פינוי בינוי המייצגים את בעלי הדירות צריכים לבדוק את היתכנות הפרויקט בהתאם לפרמטרים הנדרשים בטרם החתמת בעלי הדירות על הסכם מחייב שיקשור אותם לשנים רבות ליזם ספציפי. היתרונות בעבור בעלי הדירות ברורים ומפתים – הדייר עצמו מרוויח דירה חדשה, לרוב, גדולה יותר עם מעליות והכל ללא תוספת כספית ובנוסף, לעיתים כל השכונה הישנה בה הוא מתגורר נהרסת ובמקומה נבנית חדשה עם תשתיות מתקדמות, מבני ציבור, פארקים, חניות בשפע ועוד. בנוסף לבדיקת היתכנות הפרויקט עורכי דין פינוי בינוי מלווים את בעלי הדירות משלב המשא ומתן, בחתימה על הסכם מול הקבלן, בשיחות מול נציגי הרשות המקומית ועוד. 

עורכי דין פינוי בינוי גרטופסקי&כהן

שירות יעיל ללא פשרות

עורכי דין פינוי בינוי ילוו את המשא ומתן מתחילתו וימקסמו עד כמה שניתן במגבלות הפרויקט את התמורות אותן יקבלו בעלי הדירות, בתהליך זה יש לשים לב לפרט שכן לכל בעל דירה יש את החששות והדברים החשובים לו. מתפקידם של עורכי דין פינוי בינוי לדאוג לתת מענה מספק בהסכם לכל צורך או דרישה המועלת על ידי בעלי הדירות והכרחית עבורם. חשיבות יתרה יש לתת לבדיקת המסמכים שבעלי הדירות אמורים לחתום בשלב של קבלת הליווי הבנקאי על ידי היזם, שם למעשה נכנס צד ג' להסכם וזה הגוף הפיננסי המלווה את הפרויקט. ואז למעשה נחתם הסכם משולש בין בעלי הדירות, היזם והגוף הפיננסי המלווה את הפרויקט.

חברת עורכי דין גרטופסקי כהן מתמחה בתחום ומעניקה שירות מקצועי עם יחס אישי הכולל שיחות עם הלקוח בגובה העיניים, הבנת צרכיו, ייעוץ, ליווי, יושרה והתמדה. מייסדת המשרד הינה עורכת דין בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים.

עורך דין פינוי בינוי – ייעוץ מוקפד

עורך דין פינוי בינוי ילווה את הלקוח לאורך כל התהליך, עד לנקודה בה ייכנס לביתו החדש ואף לאחר מכן. פרויקט פינוי בינוי תורם רבות להתחדשות עירונית. במהלכו הורסים בניינים ישנים ולפעמים אף מסוכנים ובמקומם מתכננים בניינים חדשים עם תשתיות מתקדמות, מבני ציבור, פארקים, אזורי חנייה וכל שנדרש בהתאם לתוכנית מתאר חדשה. בעל הדירה מקבל דירה חדשה מרווחת יותר. הוא אינו אמור לשאת בכל הוצאה כלכלית במהלך הפרויקט בתקופת הבנייה הוא מקבל דמי שכירות בעבור דיור חליפי וכן הובלה לדירת השכירות ובחזרה ממנה לדירה החדשה. כל פרויקט אורך מספר שנים ויש חשיבות רבות לליווי משפטי צמוד. יש צורך לחתום על מסמכים שונים, לערוך הסכמי רכישה ושכירות ולהתנהל מול הרשות המקומית, הקבלן המבצע ועם גורמים אחרים. במקרים רבים, כאשר מתעוררות מחלוקות לגבי נושאים שונים בתהליך, עורך הדין יכול לסייע לפתור אותן והכל כדי לדחוף את הפרויקט קדימה.

עורך דין פינוי בינוי – ייעוץ מוקפד

עורך דין פינוי בינוי

עורך דין פינוי בינוי מייצג בעלי דירות אשר דירותיהם נמצאים במתחם המיועד לפינוי בינוי, או יזמים המתכננים להוציא אותו לפועל. בייצוג בעלי דירות מייצג עורך דין פינוי בינוי רק את בעלי הדירות ואסור לו לייצג את היזם, מדובר על בעלי דירות אשר במסגרת הפרויקט מוסרים את דירתם הישנה ומקבלים חדשה. התהליך הינו ממושך ומורכב מאוד ויש צורך בליווי צמוד, אשר יקטין סכנות אפשריות וידאג למיצוי הזכויות המקסימליות המגיעות לבעלי הדירות האינטרסים של בעלי הדירות והיזם הרבה פעמים מתנגשים לכן לא ניתן שעוה"ד של היזם ייצג את בעלי הדירות ולפי חוק חייב היזם לשלם לעורך דין שיבחר ע"י בעלי הדירות לייצג אותם ולהגן על האינטרסים שלהם

שירות מקיף מעורכי דין מומחים

עורך דין פינוי בינוי יספק לפני ובמהלך הפרויקט שירותים שונים. כך, ניהול משא ומתן מול הקבלנים, בדיקת ההסכם מולם, בדיקת הסכם השכירות ועוד. הוא יקפיד לקבל ערבויות מתאימות לבעל הדירה, ייעץ לגבי ליווי פיננסי נדרש, לגבי המיסוי הנדרש וקבלת פטורים המוענקים במיזמים מסוג אלו וכן הלאה. בסוף התהליך יוודא שהנכס החדש יירשם בטאבו. משרד עורכי דין ונוטריון נעמי גרטופסקי מתמחה בתחום ומציע ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי שמגיע יחד עם הקשבה והפנמה לצרכי הלקוח, ייעוץ למתלבטים, ליווי, יושרה והתמדה.

חברת עורכי דין גרטופסקי כהן מתמחה בתחום התחדשות עירונית ומציע שירות מקצועי המלווה ביחס אישי ובגובה עיניים. השירות הניתן כולל ליווי ככל הנדרש, יושרה והתמדה. מייסדת המשרד הינה עורכת דין בעלת ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן.

עורך דין פינוי בינוי

עו"ד פינוי בינוי

עו"ד פינוי בינוי מלווה בעלי דירות אשר משתתפים בפרויקט זה, מדובר על תהליך מורכב במסגרתו בעלי הדירות מוסרים דירתם הישנה ומקבלים במקומה אחרת חדשה. חוק פינוי בינוי מגן על בעלי הדירות ומחייב את היזם לממן את שכר טרחתו של עו"ד פינוי בינוי שיגן על בעלי הדירות, התהליך הינו ארוך ומורכב ועו"ד פינוי בינוי מכיר את הזכויות שמעניק החוק לבעלי הדירות ומכיר את ההגנות שחייב לדרוש ולקבל בעבור בעלי הדירות בתהליך זה מאת היזם. מעורבותו של עורך דין פינוי בינוי חשובה והכרחית. בעל הדירה יכול לזכות ביתרונות רבים מהפרויקט וחשוב שימצה את זכויותיו היטב.

עו"ד פינוי בינוי – יעיל וקפדן

עו"ד פינוי בינוי יבדוק כל נושא בקפדנות וייעץ לפעול בדרכים הנכונות. כך מול היזם, רשות המקומית, הבנק המלווה, הקבלן הבונה ועוד. פרויקט זה נחשב לבעל יתרונות רבים ואמור להטיב עם בעלי הדירות היזם השכונה והעיר. לעיתים התוכנית הינה ביזמת הרשות המקומית . ובמסגרתה הורסים את כל השכונה על בנייניה הישנים ובונים שכונה חדשה  ומודרנית. שיהיו בה מגדלי דירות חדשים, מבני ציבור, פארקים, חניות מסודרות ועוד. בעל הדירה נהנה מסביבה חדשה ומאיכות חיים טובה יותר, וכמובן, ערך הנכס שלו עולה. כל זאת, ללא תוספת כספית כלשהיא מצידו. מעורבות עורך הדין חשובה מאוד לאורך כל התהליך בעת המשא ומתן, החתימה על הסכם מול היזם, הבנק, הקבלן המבצע המפקח ועוד.

עו"ד פינוי בינוי

פעולות שמבצע עו"ד פינוי בינוי

פעולות שמבצע עו"ד פינוי בינוי לטובת הלקוח חשובים מאוד. בין היתר לייעוץ מקדים לפני כניסה לפרויקט לטובת השגת הטוב ביותר, לקבלת ייעוץ בנושא המיסוי, מידע בנושא מימון לו יזדקק לשדרוג פנים הדירה, לווידוא קבלת הערבויות הניתנות על ידי הקבלן ולבדיקתן ועוד. בסוף התהליך הוא אף יוודא רישום בטאבו של הנכס החדש. במידת הצורך, הוא ייעץ בנושאים שונים גם לאחר סיומו.

חברת עורכי דין גרטופסקי כהן מתמחה בתחום ומאפשר לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי, יושרה והתמדה. הוא כולל פגישות ושיחות בגובה העיניים, הבנת צרכי הלקוח, ליווי, ועוד. מייסדת המשרד הינה עורכת דין בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. צוות משרדנו ישמח להעמיד את יכולותיו המוכחות וכישוריו לטובת בעלי הדירות.

בודק...