עורך דין מקרקעין בצפון

עורך דין מקרקעין בצפון מטפל בתחום הנדלן על סוגיו השונים באזור הצפון. עליו להיות בקיא בניהול עסקאות נדל"ן מורכבות לרבות הבנה בנוגע למיסוי מקרקעין, אגודות שיתופיות, איחוד וחלוקת קרקעות ועוד. העסקאות שמתבצעות בעיקרן בצפון הארץ הן מכר של דירות יד שניה, עסקאות מול קבלנים, בנייה בהרחבות בקיבוצים, רכישה או מכירה דירות ירושה במסגרת שיוך בקיבוצים, פיצול נחלות ועוד. לכל אחת מסוגי העסקאות יש את המאפיין שלה ואת ההיבטים המשפטיים והכספיים הנלווים אליה. חברת עורכי דין גרטופסקי כהן עוסקת בתחום וניתן לקבל מידע רלוונטי.

 עורך דין מקרקעין בצפון – ייעוץ, טיפול וליווי צמוד

עורך דין מקרקעין בצפון, במרכז, או בכל מקום אחר, מבצע מטלות שונות עבור הלקוח. בין המטלות השונות של עורך דין למקרקעין בצפון – ייעוץ הנוגע לבדיקת הנכס למכירה או לרכישה, מתן הסבר מהן הבדיקות המקדימות הנדרשות, הבנת הצרכים המעמיקים של הלקוח, עריכת הסכם, ליווי בחתימת על הסכם ועד רישום הנכס לטובת הלקוח ועוד פעולות רבות המתבצעות במהלך השלמת הרישום. עליו להבין את נושא המיסוי ובמיוחד להיות בקיא במיסוי דירות ירושה והן דירות שהתקבלו בשיוכים בקיבוצים ומה ה"מסע" שעברה אותה דירה בטרם החליטו למכרו או לרכוש אותה. נושא המס חשוב מאין כמוהו וכדאי שכל אחד יידע מראש איזה סכום מס יידרש ממנו.
תכנון מס נכון מוסיף או גורע מכדאיות העסקה ולכן חשוב לבצע טרם חתימה על הסכם.

על הבדיקות המקדימות לכלול: נסח הטאבו או אישור זכויות, עיון במשכון, כמו כן יש לבדוק בדיקות נוספות ברשות המקומית ובוועדות המקומיות לתכנון ובנייה ובאם מדובר בבית משותף יש לבדוק תשריטים צווים ותקנונים. הבדיקות המקדמיות שנעשות על ידי עורך הדין כל בעיה קיימת תועבר לידיעת הלקוח שאמור להחליט לגבי המשך העסקה. על הרוכש להכין עצמו לסכומי כסף נוספים מלבד עלויות שכ"ט עורך דין או מתווך בעסקה.

הסכם בגדר עסקאות מקרקעין

ההסכמים בטיפול בעסקאות מקרקעין חשוב שיתבצעו תוך הכרות עם שוק הנדל"ן, מקצועיות, ורגישות לצדדים ובשת"פ בין עורכי הדין. בהסכמים בתחום הנדל"ן קיימים סעיפים הכרחיים ובין היתר: התחייבויות הצדדים, הסדרי תשלום, הסדרי מסירת החזקה ורישום נכס, הפקדת כספים בנאמנות, לוחות זמנים למימוש, הפרות שונות של שני הצדדים ועוד.

מיד לאחר חתימת הסכם בין אם מדובר בנכס שרשום בלשכת רישום המקרקעין או ברשות מקרקעי ישראל או בחברה משכנת תרשם התחייבות לטובת הקונה. לאחר השלמת מלוא התמורה והעברת כלל אישורי המיסים הנדרשים בעסקת מקרקעין יסתיים תהליך המכירה.

במידה ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין בצפון, חברת עורכי דין גרטופסקי כהן מתמחה בתחום הנדל"ן על כל סוגיו ומומלץ להיעזר בשירות אותו המשרד מציע בצורה מקצועית המלווה ביחס אישי, יושרה והתמדה.

בודק...